vineri, 18 iulie 2014

Cupidon , ia-ti prostul inapoi !!
























Da, da! Cupidon , tu, prietene !
 Nu te uita stânga -dreapta , neștiutor cu ditamai semnul de întrebare deasupra capului ! Ai mai dat tu gres, dar ca acum niciodată ! Ce te-ai gândit ? Hai sa-i trimit aici, pe toți astia speciali , de parca la mine e casa de corectie .
 Da' cu ultimu' ai dat-o -n bara tare si chiar ma gândesc serios sa renunț la serviciile tale pe perioada nedeterminata ! Te caut eu cand mai am chef sa sufăr ;)
Ah, nu înțelegi la cine ma refer :)
Stii bine despre cine vorbesc ! Ala de mi l-ai ambalat frumos anul tecut . Te -ai gândit tu ca mi-ar prinde bine o iubire de-o vara , mascata sub bune intențiii si declarații adolescentine , jurămintele si promisiuni pe termen lung .
M-a fascinat atat de tare introducerea pe care i-ai facut-o , ca nici nu am realizat ca mi l-ai trimis fara instructiuni de folosire. Sau asta era idee? Era defect si voiai sa scapi de el ? Câte l-au mai refuzat / returnat înaintea mea? Hai , ca tre' sa ai un istoric ! Dar stii ceva? Nici nu mai contează ! Ia-l si fa ce vrei cu el, plasează -l in alta parte , spre binele lui , la o distanta considerabila .
Si tu, ai face bine sa ma eviti o perioada , asta daca vrei sa nu iti fac Reclamație ! Ca vorba aia, lista de așteptare e plină de Cupidoni care iti vânează poziția ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu