marți, 30 septembrie 2014

Asa sunt eu !



















Sunt capricioasa , indecisa, emotivă, curioasa, mândră , zgomotoasă , slaba,naiva , aroganta,egoista , artagoasa, infantila uneori .

Am toane , întrebări , dileme , așteptari, emoții, frustrări , o imaginatie bogata, încredere oarba si ma grăbesc sa judec ..faptele , nu oamenii , sau poate si pe ei câteodată.

Mint , sfidez, provoc , tip , ignor, dau ultimatumuri si protestez cand simt nevoia .

Iubesc, arat , cer, astept , analizez , simt orice ..

Ma agit , ma răzgândesc , ma testez , ma pierd , ma găsesc , ma iubesc , ma iert.

Fac greșeli ușoare, grave , constient sau nu , pe unele reușesc sa le indrept , pe altele doar sa le repet , iar despre cele mai multe poate nici nu stiu .

Am primit si am dat lecții . Nu stiu care -i ponderea , nici nu ma interesează sa aflu cati si ce au învățat de la mine,asta trebuie sa ii preocupe pe ei, ma interesează doar ce învăț eu de la ceilalți . 

Asta sunt eu si indiferent de schimbările pe care le fac , suma celor de mai sus ramane constanta :)
Si asta-i doar o parte din ceea ce ma face sa simt ca trăiesc ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu