joi, 4 septembrie 2014

Pune-te in locul meu, nu langa mine !















Tu ! Cel care ma judeci , cel care ma urmărești si analizezi fiecare pas pe care il fac , chiar si cel pe care nu il fac . Tu ,care imi cataloghezi acțiunile si imi pui eticheta in funcție de propriul sistem de valori ( pe care , apropo , nu imi permit sa-l judec ) si tot tu , cel care iti permiti sa imi spui cum ar trebui sa procedez 
Ce-ar fi sa te ridici din scaunul observatorului si sa încerci sa fii eu pentru o zi ! Ia vezi , daca poti sa imi pui tu ordine in viața ! Si sa imi spui daca de aici , din arena , lucrurile mai par atat se simple cum le vedeai din loja :)
Si daca dupa o zi de " eu" , te gasesti la fel de "tu" , cel de dinainte , înseamnă ca întrebările mele despre tine, si-au găsit răspunsul.. ;) Iar răspunsurile tale inca mai aleargă in căutarea întrebărilor potrivite .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu