vineri, 21 noiembrie 2014

De la capăt





Uneori ma simt de parca as fi in papucii altei persoane , de parca rolul asta mi-a fost băgat pe gât cu forta si m-am trezit ca trăiesc viața altcuiva . Bine , bine si pe a mea cine o trăiește ? Unde am lasat-o? Ca ma uit in jurul meu si nu pare sa ma urmărească , pitita dupa colț.
Nu imi amintesc momentul in care am deraiat din propriul destin ... Stiu doar ca apăruse o prezenta ce avea sa ma însoțească si sa imi înfrumusețeze călătoria . Totul părea deja scris dinainte , iar diminețile împreuna erau asemeni pieselor lipsa dintr-un puzzle facut cadou de zei.

Nu am jucat niciodată cu cartile pe fața, surpriza era condimentul secret al partidei . O ruleta rusească ce avea sa traseze liniile unei răsturnări de situație cum doar in filmele cu gangsteri mai vezi . Si cel mai mare pericol este acela de a nu-ti cunoaște suficient partenerul de joc. Asta am aflat apoi. Pentru ca atunci cand eu am zis all-in, el a zis fold .

Karma is a bitch, they say. Dar cine a Invitat-o la masa noastră ? Pe langa bitch , mai e si oarba, proasta si al naibi de hotărâtă sa iti arate who's the boss. Este șefa aia, românca intr-o corporație multinaționala , care întotdeauna are ceva de demonstrat . De cele mai multe ori despre alții .

As lua-o de la capăt. Daca doar as reuși sa imi amintesc ce am facut cu viata mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu