vineri, 5 decembrie 2014

The best of you !




Te -am pierdut ca sa ma gasesti.
Te-am uitat ca sa ma afli si te-am avut ca sa ma iubesti . Aiurea ! Ai facut ce ai vrut si m-ai lasat sa cred ca asta imi doresc .

Am vrut sa iti vând amintirea la anticariat .
Ma așteptam sa nu valoreze prea mult , desi era de colecție . Dar s-a dovedit a fi o colecție proasta .
Nici macar nu am negociat , imi cunoșteam marfa si nu sunt chiar atat de ipocrita încât sa spun ca face , daca nu face.
A fost păstrată in condiții bune, arata impecabil si inca mai avea imagini color. Degeaba !

De fapt , as fi dat-o si gratis , numai sa scap de povara grea pe care o ascundea , dar omul a insistat sa ii stabilească prețul corect .

La o analiza ma atenta , expertul a descoperit ceva ce m -a șocat chiar si pe mine .
Nu numai ca nu era originala , dar era o copie făcută la repezeala , care isi propunea sa imite originalul insa din nu stiu ce motiv fusese îmbunătățită substanțial , excesiv chiar.
Concluzia a fost uimitoare !
Se presupune ca autorul nu ar fi cunoscut niciodată cu adevărat subiectul , ci s-ar fi lasat păcălit de masca sincerității si a loialității pe care acesta o afișa constant , astfel urcându-l pe un piedestal de unde nu a mai vrut sa coboare .

Acum , nu mai pot nici macar sa o donez. Cine ar dori amintirea cuiva care a existat ,doar in mintea mea ?
 Chiar asa ! Iti vrei amintirea inapoi ? S-ar putea sa fie the best of you !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu